Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с температурата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с температурата

    Проблемът ми е,че когато е в града и тръгна спра-тръгна спра,колата загравя,но в момвнта в който започна да се движа започва да изстива.Проблемът е,че изстива прекалено много,особенно на дълъг път не иска да качи повече от 50 градуса и естествено ми духа студено,дава невероятен разход от 40л. на 300км.Какъв е проблемът?Мерси предварително
    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
    ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

  • #2
    Първоначално публикувано от oinotnA Покажи съобщение
    Проблемът ми е,че когато е в града и тръгна спра-тръгна спра,колата загравя,но в момвнта в който започна да се движа започва да изстива.Проблемът е,че изстива прекалено много,особенно на дълъг път не иска да качи повече от 50 градуса и естествено ми духа студено,дава невероятен разход от 40л. на 300км.Какъв е проблемът?Мерси предварително
    Термостат
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #3
      Термостатче колега. Бързо се сменя и за щастие не е скъпо.

      Този разход градско или на дълъг път ти дава. За градско е супер
      Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

      Comment


      • #4
        xax мм да разхода за градско си е супер И аз ще сменям след 2 дена термостатче. Взех си BEHR за 85 лева и отстъпка 10% общо 86 кинта с доставаката и наложения платеж.
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Fiat Bravo II 1.4 90hp
        sigpic
        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от proper Покажи съобщение
          Термостатче колега. Бързо се сменя и за щастие не е скъпо.

          Този разход градско или на дълъг път ти дава. За градско е супер
          Извън градско разбира се,иначе и аз щях да съм доволен.Как така загрява пък на дълго не иска,той термостата не е ли или работа или неработи...
          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
          ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

          Comment


          • #6
            ами именно твоят стои постоянно отворен и антифриза се върти от радиатора в двигателя постоянно и се охлажда ,а новият ще затваря и ще държи ДВГ-то в определената температура ,когато затвори термостата не влиза охладен антифриз в ДВГ-то и той си загрява.
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Fiat Bravo II 1.4 90hp
            sigpic
            Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
              ами именно твоят стои постоянно отворен и антифриза се върти от радиатора в двигателя постоянно и се охлажда ,а новият ще затваря и ще държи ДВГ-то в определената температура ,когато затвори термостата не влиза охладен антифриз в ДВГ-то и той си загрява.
              Благодаря за отговора,сега разбрах.Ще може ли да ми препоръчате ли сервиз за смяна и горе-долу колко ще ми струва.Мерси
              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
              ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oinotnA Покажи съобщение
                Благодаря за отговора,сега разбрах.Ще може ли да ми препоръчате ли сервиз за смяна и горе-долу колко ще ми струва.Мерси
                Ами ще е добре колеги да споделят, за да няма после патих с "майстор" иначе е добре да кажеш и в кой квартал си за да може да те ориентират, ако има някой близо до теб. Иначе при Сашо (Модерното) мисля, че няма да има проблем да го сменят.
                Alfa Romeo GTV 150hp

                Comment


                • #9
                  в екстрийм също.
                  няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                  Comment

                  Working...
                  X